Nasi Specjaliści

dr n. med. Marek Czerner

Dr n. med. Marek Czerner to lekarz w trzecim pokoleniu, z ponad trzydziestoletnim stażem pracy zawodowej jako lekarz ortopeda,  specjalista chirurgii urazowo-ortopedycznej i rehabilitacji medycznej. Posiada specjalizację drugiego stopnia z ortopedii i traumatologii oraz drugiego stopnia z zakresu rehabilitacji medycznej. Specjalizuje się w  spondyloortopedii (zagadnienia schorzeń kręgosłupa), endoprotezoplastyce stawów oraz zabiegach chirurgii rekonstrukcyjnej w tym zabiegach rekonstrukcji stopy.

Równolegle ze zdobywaniem doświadczenia zawodowego kontynuował swoją karierę naukową na Śląskiej Akademii Medycznej. W 2002 roku przedłożył rozprawę doktorską na temat oceny funkcjonalnej stawu biodrowego w zależności od rodzaju zastosowanego wszczepu i otrzymał tytuł doktora nauk medycznych.

Zdobytą wiedzę i doświadczenie przekazuje lekarzom specjalizującym się w zakresie chirurgi urazowo-ortopedycznej prowadząc kursy i szkolenia z technik operacyjnych osadzania implantów stawowych i kręgosłupowych. Jest wychowawcą wielu znakomitych specjalistów z tej dziedziny.

Od roku 2005 był Wojewódzkim Konsultantem w Dziedzinie Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu oraz wieloletnim prezesem Opolskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Ortopedycznego i Traumatologicznego. Pełnił także funkcję Ordynatora Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej oraz zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa w Opolskim Centrum Rehabilitacji w Korfantowie. Jest członkiem Komisji Egzaminacyjnych specjalizacji z zakresu Chirurgii Ortopedycznej i Traumatologii.

Obecnie pracuje jako Dyrektor Generalny KORT KLINIKI, gdzie wykonuje zabiegi operacyjne. Przyjmuje również w poradni ortopedycznej udzielając porad w zakresie chirurgii urazowo-ortopedycznej, ze szczególnym uwzględnieniem schorzeń i bólów kręgosłupa oraz stawów. Dla pogłębienia diagnostyki wykonywane jest profesjonalne badanie USG. Ponadto przyjmuje  w Poradni Ortopedycznej „Na dobre i na złe” w Opolu przy ulicy Oleskiej 97 współpracując ściśle z zespołem lekarzy z Oddziału Chirurgii Artroskopowej w Głuchołazach.

W gabinecie dr Marka Czernera każda historia choroby rozpatrywana jest indywidualnie. Dobór metody leczenia jest uwarunkowany zarówno stanem chorobowym jak i oczekiwaniami samego pacjenta. Doktor nie obawia się skomplikowanych przypadków nawet jeśli do tej pory inni lekarze nie podjęli się leczenia.

lek. med. Joanna Galańska- Grzeszek

Doktor Joanna jest specjalistą anestezjologii i intensywnej terapii medycznej z długoletnim stażem – cechuje ją niezwykła życzliwość i przyjazny stosunek do pacjentów. Zapewnia nie tylko komfort leczenia bez bólu, ale także przyjazną atmosferę towarzyszącą zabiegowi operacyjnemu. KORT Klinika prowadzi program Szpital Bez Bólu. Oznacza to, że podczas całego pobytu w szpitalu pacjent nie odczuwa dolegliwości bólowych na żadnym etapie leczenia.

Pani doktor konsultuje pacjentów przed planowanym zabiegiem i dokładnie informuje o sposobie znieczulenia dopasowując je indywidualnie do każdego pacjenta. W okresie pooperacyjnym zapewnia odpowiedni dobór leków pozwalających wprowadzić program wczesnego usprawniania tzw. RAPID RECOVERY.  Dzięki temu programowi i dr Joannie Galańskiej - Grzeszek nasi pacjenci szybko dochodzą do pełnej sprawności i już po kilku dniach opuszczają klinikę na własnych nogach.

lek. med. Dariusz Rupniewski

Dr Rupniewski jest absolwentem Uniwersytetu Medycznego w Łodzi i od ponad 30 lat związany jest z  Opolskim Centrum Rehabilitacji w Korfantowie. Obecnie pełni tam rolę Ordynator Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej i Neurologicznej. Pełni również rolę konsultanta do spraw rehabilitacji medycznej dla woj. opolskiego. Z kliniką KORT związany jest od 2016 roku - służy konsultacją w poradni ortopedycznej oraz wykonuje zabiegi operacyjne.

Dr Rupniewski specjalizuje się w  rehabilitacji medycznej oraz ortopedii i traumatologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w spondyloortopedii  a zwłaszcza operacyjnym i zachowawczym leczeniu zespołów bólowych kręgosłupa. Jest certyfikowanym terapeutą MDT   (metody diagnostyczno- terapeutycznej wg. Mc Kenziego). MDT to możliwość nieoperacyjnego skutecznego leczenia zespołów bólowych kręgosłupa. W wielu przypadkach pozwala uniknąć operacji.

lek.med. Grzegorz Piernik

Doktor Grzegorz Piernik specjalizuje się w ortopedii i traumatologii narządu ruchu. W 2012 roku ukończył wydział lekarski Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Zabrzu. Staż podyplomowy odbywał w Szpitalu Wojewódzkim w Opolu.

Od grudnia 2013 roku pracuje Opolskim Centrum Rehabilitacji w Korfantowie, od 2020 roku jest specjalistą chirurgii urazowo – ortopedycznej.

Doktor Grzegorz Piernik interesuje się głównie diagnostyką i kompleksowym leczeniem chorób stawu biodrowego, kolanowego, skokowego i stopy, chorobami przeciążeniowymi oraz chirurgią kręgosłupa.

Swoje doświadczenia zawodowe opiera na pracy w OCR w Korfantowie, Szpitalu Wojewódzkim w Opolu, USK w Opolu, poradni Medrem w Opolu oraz licznych kursach i stażach doskonalących techniki leczenia zachowawczego i operacyjnego.

Prywatnie  dr Grzegorz Piernik jest bardzo aktywny sportowo co przekłada się na lepsze zrozumienie problemu kontuzji sportowych i dalszego leczenia aktywnych fizycznie pacjentów.

mgr Beata Kurzeja

Pani Beata Kurzeja jest  magistrem pielęgniarstwa, absolwentką  Akademii Medycznej we Wrocławiu z 28 letnim doświadczeniem. Jest nauczycielem na kierunkach pielęgniarskich oraz  wieloletnim pracownikiem na bloku operacyjnym w kilku szpitalach i klinikach.

W Klinice KORT mgr Kurzeja  jest pielęgniarką koordynującą. Do jej zadań należy organizacja pracy personelu pielęgniarskiego oraz zapewnienie pacjentom bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie wszelkich zasad i procedur wokół zabiegowych. Ponadto Pani Beata jako specjalistą podologii z pasji i wykształcenia,  prowadzi gabinet podologiczny w naszej klinice.